software voor com poort

Software & Programmeren Algemene vragen over lasershow software en show-programmeren.

Moderator: movinghead

Antworten
arcch
Beiträge: 19
Registriert: So 16 Dez, 2007 9:02 pm

software voor com poort

Beitrag von arcch » So 16 Dez, 2007 9:44 pm

hoi allemaal ik vben hier nieuw ik ben normaal op circuitsonline. maar sinds kort dus ook hier. ik heb een kleine pointer een dac 0832 scaneco20 scanner set. en wil een beetje kijken hoe het gaat.

ik heb nu mijn dac je af en een mooi scanner setje gekocht. nu maar eens even proberen maar er komt geen beweging uit. ik heb geen scoop dus ik hoop dat de dac het doet lol. maar mijn computer heeft alleen een com poort dus heb ik die genomen ik hoop dat het kan (zal wel maar ff voor de zekerheid) nou heb ik popelscan en ik heb he laserscan maar ik weet de instellingen niet. btw ik heb de dongle niet van he laserscan. hoe kom ik achter de instellingen. en wat kan ik controleren om erachter te komen dat het spul het doet.

maar nu heb ik dus ook gelezen dat ik software nodig heb om de compoort vrij te geven welke software is dat. en ik heb ook de instellingen nodig waarop de com poort staat ingesteld hoe kom ik daar aan.

alvast bedankt

arcch
Beiträge: 19
Registriert: So 16 Dez, 2007 9:02 pm

Beitrag von arcch » Mo 17 Dez, 2007 11:22 pm

ik heb het al gevonden het werkt nu met popelscan alleen ik heb he laserscan nog niet gebruikt

Benutzeravatar
dixiscan
Beiträge: 72
Registriert: Mi 02 Aug, 2006 9:04 pm
Wohnort: The Netherlands
Kontaktdaten:

Beitrag von dixiscan » Sa 22 Dez, 2007 12:10 pm

Kijk eens naar de andere gratis programma's op mijn site www.hobby-lasers.startpagina.nl

HE-laserscan kun je ook op Nederlands zetten.
Wellicht wordt het dan duidelijker welke instellingen je moet doen voor je DAC.
Anders post ff de instellingen die je NU hebt.
Give me the right tools and I move the world for you.

arcch
Beiträge: 19
Registriert: So 16 Dez, 2007 9:02 pm

Beitrag von arcch » Sa 22 Dez, 2007 11:38 pm

ik heb bij popel de instellingen staan op com 1 en &368 (bloot uit mijn hoofd) maar ik heb nog meer rare problemen met he dus ik heb de gebruiksaanwijzing uitgeprint en die ga ik eens goed doorlezen

en hij doet het wel met popel dus het begin is er wel

Antworten

Zurück zu „Software & programmeren“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste